...polysyllabic...
Hello welcome to my online diary. Feel free to read and post comments!

The Posts

GAY siot~
Monday, December 26, 2011 » 6:15 PM » 0Comment(s)

Assalamualaikum...haa~sekarang ni banyak blogger yang asyik tulis fasal perkahwinan gay atau homoseksual.
Ariff Alfian dan Azman Ismail antara berita yang hangat diperkatakan. Hairan, perempuan dan awek-awek Melayu dan Islam dekat dunia ni dah tak ada ke? Kebulur sangat ke nak bernikah dengan mat saleh tu?
Dah lah Gay, masa kahwin ada hati nak pakai Baju Melayu.

Memang aku tak berkenan dengan manusia yang berlagak pandai tapi hakikatnya bodoh. Ada desas-desus yang mengatakan dia ni bengang dengan blogger-blogger dan para media. Weh~kita orang kat sini pun tak heranla dengan hidup kau dengan suami kau tu.
PS:Jangan lah lelaki-lelaki budiman di luar sana yang ada hati nak ikut si mamat ni dan nak "mempertahankan hak" untuk mengamalkan perkahwinan sejenis dengan alasan tidak berminat dengan perempuan.

Labels: , ,








© uniquelycorn™ 2017 | Powered by Blogger

My Profile

Dishonour to your cow. Now pour the tea.
View My Complete Profile
Page
C'mon. Have a click

Other Worldly
Rumors are made by people who just want attention from the person they made it about. :)
Tags and Labels
Time Bomb!!


· Wishes ·
Finish my degree
Balas jasa parents
Get a decent job
Control my temper
Be a better person
Me Elsewhere ♥
Ask me sh!ts
Click it!!
Hate me?
Say What You Want
Say something that please you. I accept both good and hate comment. Be a troll!!
Tweetz
I just want to pump up my blog and put this widget. I'm SO out of idea. Dammit
My house, my PROUD
SLYTH ERIN
{ wear }


Icons by » This fella.
Press Them
The Fray
All Time Low
Trivium
Evanescence
Breaking Benjamin