...polysyllabic...
Hello welcome to my online diary. Feel free to read and post comments!

The Posts

Uih apa ni.
Friday, June 14, 2013 » 11:49 AM » 0Comment(s)

Assalamualaikum..!! Hadui hadui dan hadui.
2 bulan cuti, tapi blog kesayangan langsung tak dicacah perkataan. Tahu, aku ni pemalas tahap gaban dan babun. Tapi nak buat guanaoi. Masa mencemburui aku dan blog yang tercinta ni. Muahaha
Cuti, membesarkan badan, menternak lemak dan membuat kerja rumah dan menjadi suri rumah sepenuh masa.
Tapi, dapat whatsapp text dari Achap dan selamat melangkah ke Machang tercinta dan dapatlah berderak pergi UPSI. Kuahkuahkuah
So, itu lah, ni dah start masuk kampus. Berderak meeting, banyak tugasan kena handle. Nak buat guanoi, itu semua suratan takdir. Siapa suruh masuk bertanding jadi Exco ye dak? So, kena lah hadap dan jalankan tanggungjawab sebagai pemimpin. Isk isk isk T^T
Aku rasa itu jelah. Malas ak menaip. Sekian. Bye


ps: Betty semakin hari semakin gemuk. Rindu nak pijak kucing tersebut.







© uniquelycorn™ 2017 | Powered by Blogger

My Profile

Dishonour to your cow. Now pour the tea.
View My Complete Profile
Page
C'mon. Have a click

Other Worldly
Rumors are made by people who just want attention from the person they made it about. :)
Tags and Labels
Time Bomb!!


· Wishes ·
Finish my degree
Balas jasa parents
Get a decent job
Control my temper
Be a better person
Me Elsewhere ♥
Ask me sh!ts
Click it!!
Hate me?
Say What You Want
Say something that please you. I accept both good and hate comment. Be a troll!!
Tweetz
I just want to pump up my blog and put this widget. I'm SO out of idea. Dammit
My house, my PROUD
SLYTH ERIN
{ wear }


Icons by » This fella.
Press Them
The Fray
All Time Low
Trivium
Evanescence
Breaking Benjamin