...polysyllabic...
Hello welcome to my online diary. Feel free to read and post comments!

The Posts

Entri pendek yang tak sampai 1/2 jam siap.
Monday, February 11, 2013 » 9:54 AM » 0Comment(s)

Assalamua'laikum warah matullah hiwabarokatuh.
Ada seorang sahabat aku selalu cakap kat aku, jangan pernah lokek beri salam. Assalam sendiri berasal dari pada nama Tuhan. Jadi, bagi individu-individu yang kedekut gila nak mampos bagi salam, berbanyakkanlah beri salam yang penuh, tak berkudis pun. Dapat pahala dalam masa yang sama.
So, hari ini, hari Isnin iaitu 11 Februari 2013 bersamaan dengan 30 Rab'iul Awal 1434, aku nak kongsi beberapa hal dengan pembaca blog buruk aku ni. Aku tahu, dah nak dekat 2 bulan aku tak kemas-kinikan atau meng-updatekan blog aku. Haaa, bukan apa. Masa sangat mencemburui aku. Whoa. Berbunga-bunga bahasanya!
Ya. Itulah hakikat yang patut aku hadapi. Masa yang pendek, singkat, ketot dan terhad. Hairan juga, sebulan tak bukak blog boddo ni! Hairan tak hairan tak??
Loaded jugak aktiviti yang aku sudah buat. Daripada kematian, kelahiran, Camping Brass Band, FESKO, pilihan raya, sparring dan macam-macam lagi lah. Banyak la aktiviti, feeling-feeling, benda-benda yang aku nak post kan korang semua. Tapi bukannya sekarang, lepas aku sampai Machang nanti insya-Allah.
Sebab apa? Ada lahhhh sebabnya beb. Yang pasti, aku akan cuba sedaya upaya nak siapkan assignment, sama ada yang kumpulan ataupun individu. Sebab tu lah aku nak post bila aku dah sampai Machang nanti.
Approximately dalam 17 haribulan begitu. Doakan aku selamat sampai eh.
Kosong aje kan entri kali ni. Jap. Nak muatnaik behberapa gambar. Sebentar ye.

ni adik bongsu aku, Aminah. Jahat wooo. Eh silap, nakal

ni kucing famili aku, Betty nama dia. Dulu kemain kecik. Sekarang nak sama besaq dengan bola. 

nak bangun pun malas. Penyegan habihhh 

nak tangkap gambaq pun cengini. Ish ish ish...

Aku rasa sampai sini je lah. Nanti aku post lebih detail lagi. 17 haribulan eh. Insya-Allah. Assalamua'laikum.

ps: Sejuta kali nak post entri, gunalah ejaan yang penuh. tAk peRlu laH naK BuAt EJaan macaM Ini. tAk pENat tanGan kE nAK tEKan cApS LOck cIk aDik ciK aBAng Oi. dn ta prlu lh na buat ejjn cnggini. sket matew adk oi. ta cukpp blajrr ke. Bahasa melambangkan diri, bangsa, negara. Kalau ejaan pun tak cukup, tak mustahil orang lain akan kata ilmu pun tak cukup. Sanggup ke orang kata korang macam tu? Berdesing kan telinga korang? Sakit? Bernanah kan telinga dengar macam tu? Next time, use your language wisely people. Don't let me fcuk you hard. Aku memang cukup pantang orang yang guna bahasa macam gampang ni. Sampai sini lah. Kalau aku tulis lagi panjang, lagi teruk jadinya.

Labels: , , , ,








© uniquelycorn™ 2017 | Powered by Blogger

My Profile

Dishonour to your cow. Now pour the tea.
View My Complete Profile
Page
C'mon. Have a click

Other Worldly
Rumors are made by people who just want attention from the person they made it about. :)
Tags and Labels
Time Bomb!!


· Wishes ·
Finish my degree
Balas jasa parents
Get a decent job
Control my temper
Be a better person
Me Elsewhere ♥
Ask me sh!ts
Click it!!
Hate me?
Say What You Want
Say something that please you. I accept both good and hate comment. Be a troll!!
Tweetz
I just want to pump up my blog and put this widget. I'm SO out of idea. Dammit
My house, my PROUD
SLYTH ERIN
{ wear }


Icons by » This fella.
Press Them
The Fray
All Time Low
Trivium
Evanescence
Breaking Benjamin