...polysyllabic...
Hello welcome to my online diary. Feel free to read and post comments!

The Posts

Dah jumpa En. Rezal dah.
Saturday, November 10, 2012 » 4:25 PM » 0Comment(s)

Assalamua'laikum semua.
*Waa'laikumusalam.
Semalam, aku pergi jumpa Encik Rezal, tapi bukan aku sorang aje, semua budak UiTM. Kebanyakan diorang jumpa secara private. Takut katanya.
*Oh, macam mana? Baik tak dia? Ke, biasa-biasa aje? Ke garang? Macam mana?
Wah, sabar-sabar. Dia biasa-biasa aje orangnya. Tak garang sangat, tak cold sangat. Alhamdulilah.
*Tapi nampak macam ko ada problem aje. Cer crite, cer crite. Sharing is caring, caring is loving and loving is everything. :P
Okay. Aku share kat korang. Memang pada mulanya aku ingat everything is fine UNTIL, parent aku tak berapa setuju dengan Encik Rezal. Terlalu diberi muka. Encik Rezal terlalu manjakan aku. Tak macam masa kakak aku Part 1 dulu. 3.67. Korang boleh beat? Kalau boleh beat, Alhamdulilah. Kalau tak, means kita setaraf ye.
*Apa alasan yang kau bagi kat Parent ko?
Tak boleh bagi alasan kata mereka. Mereka salahkan aku tak ikut jadual. Selalu bangun lewat. Kelas selalu tak on-time. Asyik sangat dengan Silat. :( Yes. I should be blamed. I'm guilty. Aku bersalah. Sebab memang sikit sangat pun. Aku rasa aku boleh dapat tinggi daripada competitor-competitor aku. Nak buat macam mana. Dah tertulis pun.
*Well, kau dah buat yang terbaik bukan?
Nah, memang aku banyak main masa Part 1 dulu. Mak aku hangin bila dapat tahu aku punya MGT dapat B. Tak ke benggang dia? Padahal mak aku selalu tanya pasal MGT sebab dia pun amik Ex Diploma dalam Business Management dan dia tak sangka aku dapat seteruk tu. Semester depan, turn kakak aku amik MGT. Aku nak dia rasa betapa peritnya course tu. Hihihi
*Eh, yang kau membebel dari tadi ni, gano rezal kau tu? :P
Nah. Nak sangat sampai kebulur kan. Batak..aku tahu

click image to view larger

*Terok sial. Nasib ko baik dapat BB A+ Haha
Aku tahu. Ni kan pemain snare legend :P Hehehe..Da la. Aku gerak dulu. Doakan aku sukses dan terus sukses lagi.
*Ye. Wish you and yer bloody little friends success and live a happily evah after yah! Keep on Metalin \m/

ps: Dialog sebentar tadi dibawa khas untuk anda, pembaca blog "...polysyllabic..." oleh Kacip Fatemah Orang Ipoh yang dirumus khas daripada Adil and Lah Trading

Labels: , , ,








© uniquelycorn™ 2017 | Powered by Blogger

My Profile

Dishonour to your cow. Now pour the tea.
View My Complete Profile
Page
C'mon. Have a click

Other Worldly
Rumors are made by people who just want attention from the person they made it about. :)
Tags and Labels
Time Bomb!!


· Wishes ·
Finish my degree
Balas jasa parents
Get a decent job
Control my temper
Be a better person
Me Elsewhere ♥
Ask me sh!ts
Click it!!
Hate me?
Say What You Want
Say something that please you. I accept both good and hate comment. Be a troll!!
Tweetz
I just want to pump up my blog and put this widget. I'm SO out of idea. Dammit
My house, my PROUD
SLYTH ERIN
{ wear }


Icons by » This fella.
Press Them
The Fray
All Time Low
Trivium
Evanescence
Breaking Benjamin