...polysyllabic...
Hello welcome to my online diary. Feel free to read and post comments!

The Posts

Kejadian sebelum Ramadhan.
Sunday, July 22, 2012 » 3:21 PM » 0Comment(s)


Assalamua'laikum! Whoa!! Dah lama aku tak update blog buruk aku ni!! Fuhh fuhh fuhh*tiup habuk kononnya*
Sorry lah kalau korang tengok reading list korang dan tekan "...pollysyllabic..." tu and korang asyik nampak title yang sama je. Sorry eh. Serius cakap, AKU TAK ADA MASA NAK BER-ONLINE!!! Apatah lagi berblogging~
Kalau korang nampak budak IPT yang selalu je online, berfacebook, bertwitter, bertumblr, berblogging, maknanya dia tu memang tak ada kerja, senang cakap, dia tu pasif. Betul wey, tak akan ada masa punya. Jadual ketat gila. Bayangkan, dalam masa lima hari, aku ada TIGA HARI KELAS MALAM!!! Dah la hari Isnin ada Koku, Brass Band. Nasib baik la kami study not musik je. Tak ada peluh,tak ada kawat, tak ada jerit-jerit sampai nak keluar anak tekak. Kami rilek je. Duduk dalam kelas memanjang. Hehehehehe...
Itulah kelebihan brass band, tak ada pressure atau tekanan. Unit unifrom yang lain pun ada advantage diorang yang tersendiri. Malas ah aku nak tulis manjang pasal Unit Uniform ni... Apa yang pasti, jadual aku memang sendat. Sendat!!! Memang sendat abis.

masa pegi kem self-esteem silat kat Bachok..

warm up pagi-pagi buta..
luar bilik...tak de keje, so tangkap gamba ni
luar dewan.. masa ni diorang tengah makan.. 
kak Imah nampak aje aku nak tangkap gamba dia..
Tambah lagi sekarang ni dah bulan puasa. Mana ada masa nak kejar kelas, persatuan, imarah surau, program, aktiviti, pertandingan, kuiz, test semua tu. Aku tidur tak cukup, badan sakit, hati sakit, telinga sakit, mata sakit. Semua sakit. Tiap hari ada je masalah. Masalah ngan orang, assignment, assesment, kuiz yang tak pernah habis. Stress? Memang lah. Tapi demi nak bina jati diri untuk lebih sukses daripada apa yang aku ada sekarang ni, aku sanggup tempuh semua ni. *Ayat tak boleh blah kan? Aku tau, saje tulis. Nape, tak bleh? :P*
masa ni tetiba je budak2 Kesatria datang ngan rombongan diorang. Kecut perut aku..
brass band nak on the way perform..


Kesatria yang sungguh energetic... dasat gila diorang ni

Adoi. Test nak dekat, tapi aku ada masa lagi nak update blog ni. Ini pun aku tulis dulu, sumbat dalam pendrive baru cucuk kat pc kat library. Sebab apa? Sebab aku punya broadband tak boleh guna. Aku ingatkan U-Mobile ni boleh dapat line. Pedahal secubit line pun tak ada. Nak beli hotspot plak takut aku jarang guna. Yelah, mana ada masa online. Nak makan pun kadang-kadang tak ada masa, inikan nak beronline. Lainlah kalau manusia-manusia yang duaplohpat jam depan lappy tu. Memang tak buat keje lah. Online memanjang..sampai assignment pun lupa nak buat.
mahkluk favorite aku.. dia ni rasenya tunggu masa je nak bersalin.. perut m'mboyot 24 jam.
Dah la. Aku rasa sampai sini je aku nak "ber-royak". (bercakap dalam slanga Kelantan) Assalamua'laikum warahmatullahiwabarokatuh! Selamat berpuasa dan jangan lupa tinggal tak tinggal puasa!! Salam satu Melayu dari Adilah@Trivium@艾迪拉.

Labels: , , ,








© uniquelycorn™ 2017 | Powered by Blogger

My Profile

Dishonour to your cow. Now pour the tea.
View My Complete Profile
Page
C'mon. Have a click

Other Worldly
Rumors are made by people who just want attention from the person they made it about. :)
Tags and Labels
Time Bomb!!


· Wishes ·
Finish my degree
Balas jasa parents
Get a decent job
Control my temper
Be a better person
Me Elsewhere ♥
Ask me sh!ts
Click it!!
Hate me?
Say What You Want
Say something that please you. I accept both good and hate comment. Be a troll!!
Tweetz
I just want to pump up my blog and put this widget. I'm SO out of idea. Dammit
My house, my PROUD
SLYTH ERIN
{ wear }


Icons by » This fella.
Press Them
The Fray
All Time Low
Trivium
Evanescence
Breaking Benjamin