...polysyllabic...
Hello welcome to my online diary. Feel free to read and post comments!

The Posts

Kehidupan di Mache..
Saturday, June 30, 2012 » 2:16 AM » 2Comment(s)

Assalamua'laikum!
WHOAAAA!!! Aku nak aje jerit sampai pecah anak tekak aku yang tak seberapa besar ni. Penat abis masuk U weh! Semua kena buat sendiri. Berdikarik berdikari lah katakan..
Dari hujung rambut, sampai hujung kaki. Semuanya kena alert kot. Ya. Dari pangkal rambut hingga hujung kuku kaki kelinking.
Penat memang penat, tapi berbaloi daripada Form 6. Form 6 kena tough. Memang kena strike sampai all out. Buleh diibaratkan seperti "kalo kau tak blajar bebetul, kau abis." Nampak macam diorang tu rilek je, pedahal kena pergi library memanjang. Buku dan source diorang tak cukup. Kena buat kajian dan assignment lebih. Mungkin lebih dari budak U.
Aku tak pulak rasa homesick atau sakit rumah. Aku rilek je. Mungkin aku memang nak berjauhan dengan family aku. Tapi, smalam, mak aku suruh balik rumah...cis!! Potong stim betul. Aku dah la nak feel betapa bestnya hari minggu kat kolej Tun Dokor Mahathir masa tu. Maklumlah, hari minggu, banyak gila orang balik rumah diorang. Ada yang pegi kursus, kem bagai... Memang minngu ni lah yang aku tunggu-tunggukan. Tapi, unfortunately, aku terpaksa balik!!
Ni aku nak kasi korang tengok wayang gamba-gamba semasa perjalanan nak pegi UiTM Machang, Kelantan Darul Naim.
Masa kat B. Titiwangsa
Masa tengah lalu kat kawasan ni, perghhh!!! Sejuk gila-gila punya gila. Dah la masa tu tingkap memang bukak sampai habis. Angin memang menderu-deru masuk lah, tambah lagi masa tu banyak betul manusia nak pegi toilet nak pipis....aku rasa cam nak meletop je tahan... Sabo je lah kan?
Buku pertama yang aku baca kat Library Tengku Anis
Bag aku yang lawa  burok
 Mee Bandung dan Kopi Mocha..
Home lah sangat.
Minuman air SOKMO! Jenama yang tidak asing lagi kat Kelantan.

Kat bawah-bawah ni pulak buku-buku yang sangat motivatekan aku.. Tambah lagi buku "How To Behave" tu..sedap
 Wireless Hacks. Tips and tricks yop!
 O RELY???
 How To Behave by Caroline Tiger
Politics and Religion by Steve Bruce 

Next gambar-gambar adalah serangga dan benda-benda yang tak ada sangat orang nak peduli..
 Rama-rama? Kupu-kupu? Entahlah.. Tapi benda ni mungkin ada kaitan dengan rama-rama Monarch..kot
Lebah saiz mega gergasi yang sudah pun jadi kawan baik aku..

Seterusnya berkenaan dengan gamba-gamba yang aku sempat tangkap masa jogging pagi-pagi buta (sebab sikit manusia masa tu)
 Kolej TDM di hatiku..
 Kolej Dato' Onn
 Jalan berbukit yang senggal.
Kolej Tun Hussien Onn yang kaya dengan makanan hebat-hebat.

Aku rasa itu jelah yang aku nak postkan malam-malam buta ni..besok nak balik UiTM...sian buaya aku, Croc. Dia tido sorang-sorang atas katil aku... dah lah dia sorang jantan dalam bilik tu! HAHAHAHAHA Padan ngan muka kau. ><

Labels: , ,








© uniquelycorn™ 2017 | Powered by Blogger

My Profile

Dishonour to your cow. Now pour the tea.
View My Complete Profile
Page
C'mon. Have a click

Other Worldly
Rumors are made by people who just want attention from the person they made it about. :)
Tags and Labels
Time Bomb!!


· Wishes ·
Finish my degree
Balas jasa parents
Get a decent job
Control my temper
Be a better person
Me Elsewhere ♥
Ask me sh!ts
Click it!!
Hate me?
Say What You Want
Say something that please you. I accept both good and hate comment. Be a troll!!
Tweetz
I just want to pump up my blog and put this widget. I'm SO out of idea. Dammit
My house, my PROUD
SLYTH ERIN
{ wear }


Icons by » This fella.
Press Them
The Fray
All Time Low
Trivium
Evanescence
Breaking Benjamin