...polysyllabic...
Hello welcome to my online diary. Feel free to read and post comments!

The Posts

Lega laju-laju.
Wednesday, March 21, 2012 » 5:09 PM » 2Comment(s)

Assalamua'laikum. Ya. Hari ni sudah pun tiba. 21.03.2012 menjadi saksi kelahiran insan-insan yang sudah pun bersekolah selama 11 tahun. Apa hal kau tulis macam ni? Geli kot.
Okay okay. Baiklah. Aku sangat gumbira dengan keputusan aku walaupun aku tahu aku boleh buat lebih baik daripada tu. Nak tau brape? Tak perlulah aku bagitaula, aku rasa. Semua tu cuma angka. Tak mustahil walaupun pelajar tu tak ada A dalam SPM, dia tak boleh maju dalam hidup. Ada betul? Betul...
Dengan usaha yang kita ada sekarang ni. Ada kebarangkalian untuk kita jadi orang hebat-hebat untuk teraju dunia ni pada masa akan datang. Insya-Allah.
Aku nak memblahkan diri ni. Asslamua'laikum. :)

Labels: , ,








© uniquelycorn™ 2017 | Powered by Blogger

My Profile

Dishonour to your cow. Now pour the tea.
View My Complete Profile
Page
C'mon. Have a click

Other Worldly
Rumors are made by people who just want attention from the person they made it about. :)
Tags and Labels
Time Bomb!!


· Wishes ·
Finish my degree
Balas jasa parents
Get a decent job
Control my temper
Be a better person
Me Elsewhere ♥
Ask me sh!ts
Click it!!
Hate me?
Say What You Want
Say something that please you. I accept both good and hate comment. Be a troll!!
Tweetz
I just want to pump up my blog and put this widget. I'm SO out of idea. Dammit
My house, my PROUD
SLYTH ERIN
{ wear }


Icons by » This fella.
Press Them
The Fray
All Time Low
Trivium
Evanescence
Breaking Benjamin