...polysyllabic...
Hello welcome to my online diary. Feel free to read and post comments!

The Posts

Air ajaib 1001 khasiat!! CMD (Concentrated Mineral Drops) oleh Revell Global
Tuesday, August 04, 2015 » 3:59 AM » 0Comment(s)

Assalamualaikum. Baru genap 2 minggu saya guna produk CMD dari Revell Global ni.

Alhamdulilah, muka rasa gebu sikit. Rasa tegang. Rasa lain lah senang cakap, lain yang positif hihi

Dan saya merupakan agen berdaftar dibawah rangkaian Revell ni. Dibawah naungan upline saya, Puan Zue.

Jadi saya nak promote lah barangan yang saya jual ni selaku dropshipper. In sya Allah sama-sama kita mendapat khasiat CMD ni dengan bantuanNya, aminn.

Air yang isipadu mineral yang amat tinggi - 72 mineral! 68 mikro mineral dan 8 makro mineral. Serius saya cakap semua ni AMAT diperlukan untuk badan kita.

Dengan asap rokok, udara tak berapa bersih. Saya sarankan CMD. Sebab dia baikpulihkan badan kita secara natural, secara alami. Tkde bahan kimia semua tu.

Cara guna senang je, titis dalam makanan dan minuman serta masakan!

Rasa dia payau sikit sebab mineral kan, rasa alkali. Tapi kalau sukatan yang betul; in sya Allah rasa alkali tu berkurangan. Boleh tambah dengan pemanis jika suka.

Sebab CMD ni boleh tindak balas dengan bahan lain, contohnya: letak dalam teh halia ke, dalam kari udang ke, boleh. Hanya titis je ikut dos yang betul.

Dibawah antara penyakit dan disorder yang boleh CMD atasi:
• Kencing Manis
• Resdung
• Darah Tinggi
• Asma
• Gout
• Buasir
• Barah Payudara & Usus
• Begok
• Meningitis & Thalasemia
• Luka Ceasar
• Jantung & Barah Jantung
• Barah Otak
• Darah Rendah
• Strok
• Angin Ahmar
• Buah Pinggang
• Migrain
• Gastrik
• Paru Berair
• Kulit Kering
• Berat Badan
• Sakit Anggota Badan
• Badan Letih
• Kuat Merokok
• Sakit Sendi
• Kelopak Garam
• Kurang Selera Makan
• Kecederaan & Patah Tulang
• Ketagihan Alkohol/ Dadah

Wahh banyakkan? Cuba dan rasai lah beza lepas amalkan CMD ni. In sya Allah sihat dan boleh mengurangkan masalah yang anda hadapi 😊

Whatsapp saya: 0124336069 (Adilah)

Dan saya akan ajar cara pengunaan lebih lanjut dan anda boleh beli secara murah dengan menjadi ahli saya. Whatsapp je okay?

Sekian terima kasih.

PS: Bawah ni semua gambar² dan lampiran tentang #CMD ni











Labels: , , , , , , , , , , , , , ,








© uniquelycorn™ 2017 | Powered by Blogger

My Profile

Dishonour to your cow. Now pour the tea.
View My Complete Profile
Page
C'mon. Have a click

Other Worldly
Rumors are made by people who just want attention from the person they made it about. :)
Tags and Labels
Time Bomb!!


· Wishes ·
Finish my degree
Balas jasa parents
Get a decent job
Control my temper
Be a better person
Me Elsewhere ♥
Ask me sh!ts
Click it!!
Hate me?
Say What You Want
Say something that please you. I accept both good and hate comment. Be a troll!!
Tweetz
I just want to pump up my blog and put this widget. I'm SO out of idea. Dammit
My house, my PROUD
SLYTH ERIN
{ wear }


Icons by » This fella.
Press Them
The Fray
All Time Low
Trivium
Evanescence
Breaking Benjamin