...polysyllabic...
Hello welcome to my online diary. Feel free to read and post comments!

The Posts

Ramadhan 1436 Hijrah 😃
Thursday, June 18, 2015 » 6:40 PM » 0Comment(s)

Assalamualaikum semuaaaaa.
Alhamdulilah syukur ke hadrat Ilahi dapat juga kita bertemu bersua muka dengan bulan yang dimuliakan, bulan Ramadhan al Mubarak ini 😊

Syukur syukur.
Nak ambil peluang nak ucapkan selamat berpuasa dan bersahur dan berbuka puasa. Heee

Tahun ni macam pelik sikit sebab aku dah habis diploma (bulan 4 dah habis alhamdulilah syukur), jadi rasa terkandas kat rumah ni; lain perasaannya.

Nasib baik lepas DC aku sempat borong novels untuk masa lapang yeeyyyyy

And makwe aku pun sambung study balik so dua dua buat haluan masing-masing untuk kejar rumah dan tangga hewhew

Oke tu je cakap.

Selamat berpuasa

"Kurangkan juadah, tingkatkan ibadah"



PS: Jangan lupa doakan kepada keluarga kita di Asia barat yang tak dapat menunaikan ibadah puasa dengan sempurna, kurangnya makanan dan keperluan seharian. Salam takziah juga kepada mangsa gempa Sabah tempoh hari, semoga Allah sahaja yang memberikan ganjaran buat mereka. Aminnnnn

Labels: , , ,








© uniquelycorn™ 2017 | Powered by Blogger

My Profile

Dishonour to your cow. Now pour the tea.
View My Complete Profile
Page
C'mon. Have a click

Other Worldly
Rumors are made by people who just want attention from the person they made it about. :)
Tags and Labels
Time Bomb!!


· Wishes ·
Finish my degree
Balas jasa parents
Get a decent job
Control my temper
Be a better person
Me Elsewhere ♥
Ask me sh!ts
Click it!!
Hate me?
Say What You Want
Say something that please you. I accept both good and hate comment. Be a troll!!
Tweetz
I just want to pump up my blog and put this widget. I'm SO out of idea. Dammit
My house, my PROUD
SLYTH ERIN
{ wear }


Icons by » This fella.
Press Them
The Fray
All Time Low
Trivium
Evanescence
Breaking Benjamin